Disturbia

Har håltimme. Ida och Saga sitter brevid mig och har konstiga ljud för sig, låter som skjutna grodor om någon vill veta min åsikt. Dessutom kastar de omkring sig värdeföremål som om de vore bröd åt svältande.

Jag insåg plötsligt att jag inte skrivit ett blogg inlägg på två månader och beslutaded mig för att skriva ett KORT inlägga för att Camilla ska sluta att ge mig dödande blickar.

Bojkottar facebook, kommer aldrig att bli medlem.... Detta svär jag vid den lilla heder jag har kvar i min stympade kropp.

Högisbögis är på besök, funderar på att fara och skrämma bort dem, bra plan... Ska bara gå sätta den i verket!


Kommentarer
Postat av: En besökande högis

Du vågade ju inte en gå nära högisarna! Skrämma bort? Det var konstigt, du höll ju mig kvar typ.

2009-02-20 @ 17:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0