Men då kom frosten.

Det är kallt utomhus, utifall att det finns nån som inte skulle ha mäskt det. Typ fasligt MEGAkallt. Sandra försöker fögäves komma på bra anledningar till att mina föräldrar måste köra mig till skolan så att jag slipper cykla....... Hittills har jag kommit på hela noll orsaker...... Men jag hoppas ännu på en uppenbarelse som kommer att ge mig en utmärkt ursäkt att inte cykla till skolan imorgon.


Sandra borde egentligen skriva en finska uppsatas.... Men orka!! Jag anser att finska uppsats är en allt för anstängande sysselsättning denna tid på kvällen. Om en timme eller två när jag har idétorka och panik är däremot ett utmärkt tillfälle att oroa sig över uppsatsen. Istället för att göra viktiga saker sitter jag och ser på sailor moon..... Helt klart ett vettigt sätt att fördriva sin tid på!




OMB!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0