What I meant to say

Sandra har idag fixat sin läseordning för 158 gången iår. Men nu är den verkligen färdig och fixad!! :D Jag slipper iaf fundera på det nå mer och nu kan jag fixa alla böcker på förhand!! Men min teori om att fixa böcker på förhand har inte funkat nt viader ännu...... Men jag har inte helt gett upp hoppet ännu!! Har fortfarande tre dagar på mig innan skolan startar!! :D Och jag har ju faktiskt fixat 3/6 böcker redan!!


Sandra var till Jonas igår efter en ljuvlig vinst alá PeFF!! :D Hanna tog inte livet av mnig eftersom hon sov, så jag kanske lever ännu ett tag!! Men när jag får se henne så väntar jag bara på att domen ska falla!! Nästa gång jag blir sjuk på ett fjäll så lämnar jag nog där så att jag slipper utskällningar!! ^^' Jonas hus var trevligt!! Fast jag hade lite fobi för vilken dörr man skulle gå igenom!! Jag avskyr hus med många dörrar!!! Hur ska man veta vilken dörr man ska gå igenom????
 





Sandra ska snart fara på sitt fadderbarns två års kalas!! Hon är söt och jag har inte sett henne på så länge!!! Men un får jag äntligen träffa henne igen <3 Har köpt två böcker; alfons åberg!!! Jag älskar de böckerna och eftersom hon är från en fonsk familj så köpte jag en svenskspråkig pch en finskspråkig!! Mikko Mallikas VS Alfons Åberg!!!






Detta som jag hittade på en konstig sida muntrade upp hela min dag!!! Snälla människor, skaffa er ett liv!!! Alfons är inte deprimerad, han är en figur i en bok.....

På Facebook pågår just nu en intensiv debatt mellan några barnpsykologer om Alfons Åberg är deprimerad, eller inte. Jag citerar.

M. tror att Alfons Åberg är deprimerad. Veckans höjdpunkt är att sitta ensam i garderoben med en banan och en lånebok. Hur kan barn gilla såna filmer?

K. Ja min ovanligt begåvade och levnadsglada dotter har aldrig uppskattat Alfons :-) . Jag själv tyckte nog att han var en riktig klippa tyvärr.

M. Min syrra älskade Alfons tills hon var typ 25. Men nu när man kollar på det. Det är sjukt deppigt. Pappan är nikotinabstinent. Alfons är mörkrädd, rädd för att börja skolan, de har tråkigt, Viktor har kikhostan och måste va hemma 6 veckor. Muntert!

K. Hehe, ja hon kanske lider av dystymi den där Gunilla. Alternativt fobisk personlighetsstörning. 

A. blandar sig i.

A. Vem vill inte sitta i en klädkammare med en ny bok och något gott!?!?!

M. ha ha kunde just tänka mig att det vore i din smak. Själv klistrar jag diagnoser på såna vanor!

A. Nej men jag förstår honom precis! Tänk va skönt att bara träffa sig själv en stund. Och bananer är gott!


Kommentarer
Postat av: D E L L A

Hej ! va med i min tävling på bloggen, vinn presentkort hos smycken4u.se värd 200 kr.



http://dellas.blogg.se/2009/august/tavla-om-200-kr-hos-smycken-pa-natet.html

2009-08-15 @ 20:57:22
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: rebecka

Frågestund på bloggen, ställ jättegärna en fråga. Vilken som helst, då blir jag glad :) Kram!

2009-08-15 @ 21:43:00
URL: http://sjrebecka.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

kolla in min blogg, har provat på någonting nytt så säg gärna om du håller med eller inte :) kram!

2009-08-15 @ 21:43:54
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Madelene ♥ Go My Own Way ♥

varför alla dessa dörrar?

2009-08-15 @ 22:28:53
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0