Back to basics

Nu har Sandra äntligen kommit hem från fjällen!! :D Hade en helt fantastisk tid där med mycket vacker natur och fantastiskt sällskap!! Blev tyvärr sjuk sista dagen och fick fara ner för fjället med helikopter.... Men som tur var så var jag inte allvarligt sjuk!! ^^ Jag hade dessutom massor med vänner som tog hand om mig medan jag var sjuk på fjället. Man måste verkligen beundra deras ork, med tanke på att jag måste vara bland de jobbigaste patienterna man kan tänka sig.... :P


Det var så vackert på fjället och jag saknar det massor!!!



Trollsjön, väldigt kall att simma i!!!



Ett typ vattenfall, väldigt sött!! :D





Har hunnit göra massor med konstiga grejs så länge jag varit hemma! men inget jag egentligen orkar nämna... ^^'

Har verkligen börjat fixa mig inför skolan!! Ska snart beställa lite kläder från hm och idag har jag varit till stan och shoppat lite skolgrejs. Nya mappar, pennor och annat grej. En söt skolkalender!! <3 Köpte en ny skolväska når vi var påväg ner från fjället, väldigt fin om nån frågar mig! :D Eftersom jag ändå var på sånt spenderas humör så köpte jag två cd-skivor när jag ändå var i farten! Det kändes liksom lite konsitgt, jag har inte köpt några skivor på evigheter, men det var ändå kul att veta att man får musik på ett lagligt sätt idag!! :D Dessutom kan man inte säga nej till Cris Daughtry!!! Vitsi bra sångare säger jag bara!

Mindre bild,CORKER
Min nya skolväska! :D Ich liebe meinen neuen väska. 





Den nya skivan jag köpte!! Trots att den kanske aär typ två? år gammal så är den super bra!!


Sandra ska och se på fotbollsmatch idag.... I regnet! Jag måste säga att Sandra har ibland lika många hjärnceller som en kokosnöt!! Vem far frivilligt och ser på en fotbollsmatch i regnet??? Typ såna som heter Sandra.....




Hittade denhär covern på youtube idag!! Vem kan säga nej till denhär låten??? Inte jag!! Min enda kommentar är nog bara poke the face xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0