I wish I could fly

Nog skulle det vara roligt att kunna flyga..... Jag måste bara skaffa mig lättare skellet...... Kan lätt fixas med osteoporos :/  Jag måste och skaffa mig vingmuskler och såklart vingar.... MEn en mutation kan väl ske i kroppen?? Det påstår ju forskare iaf........ Men om jag fick vingar skulle de nog få sticka ut ur min rygg, för jag vill nog kanske behålla mina armar.... Fast armar är nog högst överskattade..........
Gör ett biologiarbete om fåglar.... Ganska ointressant!!! Har massor av annat arbete som jag skulle behöva göra när jag kommer hem.... Men ORKA!!!!!!!!! Hittade gulli bild på en fågel xD eller flera!!

vet ej vem som har copyright på denna, men hoppas att ingen stämmer mig för att jag lägger upp den^^'

Kommentarer
Postat av: Svävaren(jag antar du kan gissa vem)

Enligt Liftaren Guide till Galaxen så är det en konst att flyga. Eller snarare ett knep. Knepet består i att lära sig kasta sig till marken och missa.XD

2008-09-24 @ 16:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0