I forgive you

Steg upp klockan fem idag för att fara på morgonsim, men slapp jag till stan!? NEJ!!!! Jag blir så frustrerad....... JAg ville och simma, typ.....^^ Skulle iallafall varit skönt med ett dopp på morogonen för att hålla mig vaken!!
Borde egentligen skriva mina hälsa arbeten som jag fick till läxa.. Ett HELT A4 papper om en film som jag inte orkade se på..... Jag klarar inte pressen!!!!! Jag får på allvar prestations´ångest..... VAD ska jag skriva???
Hälsosystern tror att jag har lunginflammation..... och jag bara jooo, säkert. Skulle vara skönt att ha det så jag skulle slippa skolan ett tag.... Men lunginflammation kanske är lite väl allvarligt ^^'
Hade scout för hela 1 person idag..... Har man scout för en person?? Eller har man bara scout?? Måste fråga Maria.....
Glass......... Gott :)

Hittade denna fina amv på youtube.... Man blir så nostalgisk!! och musiken är så underbar.......

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0