Varför denna dag?

Varför måste jag städa just idag? Jag vet att jag borde ha städat de där köksskåpen redan för en vecka sen..... Men varför just idag? Solen skiner, fåglarna kvittrar och korna skiter! En perfekt dag att inte göra någonting på... Men såklart kommer min moster på inspektion imorgon och då måste hela huset vara i något sånär skick....... och köksskåpen måste vara städade^^' Jag orkar inte, jag vill bara gör ingenting!! Är det för mycket begärt? Tydligen! Kanske borde jag skippa att städa, bara idag.... Jag gör det imorgon...... Jag lovar^^'

Kommentarer
Postat av: Maria

Kom ihåg blommorna :p

2008-06-17 @ 22:01:58
Postat av: Bingel

Jag kom ihåg xD Ganska otroligt!!

2008-06-18 @ 20:52:08
URL: http://simpleandclean

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0