Piece of me

Sandra är förkyld idag. Snuvig och har ont i halsen. Dessutom låter jag som en kråka när jag försöker tala..... Vem har smittat mig?? Jag har inte varit med sjuka människor..... Nån har smittat mig i smyg!!! :/  Buhuuuuuuuu nu kommer jag att vara sjuk före jul så att jag inte hinner köpa julklappar till någon  och all kommer att vara sura och bittra över det /:

patrik är mer populär än mig..... sorgligt.... Han sitterr och är sjlävgod, men m han skriver in ett nytt inlägg ska jag ta hämd!!! (Tar man hämd???) Jag ska bara komma på nån bra  hämnd..... nånting hemskt och vidrigt bra!!  *evil laughter*

Har ätit kebeb idag.... det är inte gott!!! jag förstår inte ens varför jag äter det.... ? kebab är överskattat...... inte alls gott...... eller nyttigt.... Jag borde bli medlem i viktväktarna eller något....... deprimerande.....

Kommentarer
Postat av: Solisten

Då tror jag du blir den ända av viktväktarna där som inte tycker om kebab

2008-12-17 @ 16:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0