.......

Maria ler konstigt mot mig...... Hon har dessutom ett konstigt skratt.... Mord i blicken!! Adjö grymma värld......

Arbetar för tillfället med ett engelska projekt om nightwish :/ Folk längre bak  i datarummet spelar konstig musik!!! Själv orkar jag inte riktigt engagera mig i mitt arbete ^^' Men som tur var arbetar jag med flitiga elever sm gärna arbetar ;)

Ska ha julfestplanering idag, orka!! Jag skulle hellre fara hem, sova och sen sova ännu mer istället för att fara på ett möte!! Jag får prestationsångest och osteoporos!!!! I promice!!!1

Har fortfaraned inte läst flugornas herre och mitt arbete om det ska vara färdigt fröe jul!!! blå, kan ingen hjälpa mig?? o.O

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hej jag är Sandras storebror som har hjärnkapacitet som en femåring...enligt Sandra. Själv tycker jag att jag är rätt så knepig. För tillfället är Sandra sur för att hon inte slipper å skriva i sin blogg, eftersom min dator just nu är upptagen av mej. Min plan är att sitta vid datorn tills Sandra blir argare än hon nånsin varit förut, för tillfället är hennes ilskenivå på ca 7, mätt enligt Patriks egen arga-Sandra skala( den motsvarar jordbävningens richterskala). Så man kan säga att hon är argare än jordbävningen som just inträffade i Skåne. Om ni vill ha en uppföljning av sandras raseri utbrott är det bara att kommentera i hennes blogg så försöker jag läsa den och hålla er up-to-date. Inget mer att tillägga för tillfället( Sandra påstår att det är tredje gången jag skriver "för tillfället") vilket gör att hennes ilskenivå stiger ytterligare, den börjar nu just ligga på omkring 7,6. Här kommer min avslutning på kommentaren: "Äta bör man annars dör man".

Adjö!!

2008-12-16 @ 16:19:19
Postat av: Mörkö

hihihihihi jag vill veta mer om sandras ilskenivå xD XD

2008-12-16 @ 20:38:14
URL: http://hiljaisuus.blogg.se/
Postat av: camilla

självklart vill vi ha uppdateringar om hennes ilskennivå.. kanske rent av en blogg full av ämnet. :P

2008-12-17 @ 13:51:07
URL: http://maeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0