Better in time

Har varit på 2 studentfester idag och mina fötter tar livet av mig!!! Liksom aj.... jag tror inte mina fötter är skapade för högklackat!!!! Dessutom är jag äckligt mätt, har ätit alltför mycket sötsaker idag :/ Måste fara på länk imorgon för att uppväga det xD Fast emma var söt i sin klänning och så var det trevligt att jag nästan glömde mina ömma fötter!!!

MAmma och pappa anser att jag inte får fara till Maria.... Det suger!!! jag har inte sett Sarah på evigheter... :'( och de enda de kan säga är, nej Sandra du har varit så social och varit borta hela dagen du kan jau stanna hemma nu  och vara med oss....... jo, skoj!!! Nu måste jag dessutom ringa och berätta det här åt Maria vilket kommer att leda till en tidig död för min del...... Adjö grymma värld!!!!

Jag har hittat en mega fin orkester version av "to Zanarkand" på youttube <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0